Penang - Part 6

Pagi ni aku turun gi breakfast ngan abah aku. Yang lelain tak turun breakfast sebab diorang nak gi Mcd. Abang aku sebenarnya nak gi Mcd sebab nak jumpa member die yang keje sebagai Manager kat Mcd. Aku yang dah breakfast kat hotel ni pun breakfast sekali kat Mcd sebab breakfast kat hotel amat lah tidak sedap. Huhuhuhu. Aku makan bubur je pun kat Mcd. Lepas je breakfast kat Mcd, terus menghala ke Batu Feringgi. Asalnya mak aku nak gi orkid farm tapi, menurut kate adik aku diorang dah sampai dah kat orkid farm tu tapi tengok cam terbengkalai jerk. Tu yang abah aku turn balik. Tak jadi ke orkid farm. Aku cerita ni macam lah aku tak der di tempat kejadian kan. Aku memang ade tapi bak kate orang, tido lagi sedap. Hahahaha. Aku tido je sepanjang jalan nak ke Batu Feringgi. Mengantuk yang amat aku rasa. Then, berenti kejap kat tepi laut ambik-ambik gambar.







Lepas dah puas bergambar, terus balik hotel nak siap-siap nak check out dah. Alaaaa, tak best nye dah nak balik KL dah. Tak best bukan ape, dah nak kena keje balik. Hahahahaha. Sabo je lah aku.

Comments

Popular posts from this blog

Jogjakarta - Bandung Day 4

Kuala Lumpur - Langkawi - Day 1

Sarawak - Last Day